Полірування кузова автомобіля

Більшість автолюбителів вдавалися до процедури полірування кузова автомобіля. І основною метою було відновлення красивого зовнішнього вигляду лако-фарбового покриття кузова. Однак деякі власники транспортних засобів вважають полірування зайвою тратою грошей, вважаючи подряпини та склоли на капоті, крилах чи дверях неминучими витратами експлуатації. Так що ж собою полірування кузова автомобіля – необхідність або розкіш? Розберемося з цим питанням детальніше.

Навіщо потрібно полірувати кузов авто

Фахівці з обслуговування автомобілів називають дві причини полірування:

  1. Відновлення первинного зовнішнього вигляду ЛКП. Після закінчення процедури з поверхні машини зникають дрібні подряпини, сколи та інші дефекти. Лак починає блищати на сонці і ваш автомобіль виглядає так само ефектно, як і одразу після виїзду зі стоянки дилера.
  2. Захист корпусу машини від корозії та збільшення терміну його служби. Ця причина не така очевидна, як перша, проте вона набагато важливіша. Навіть дрібні порушення цілісності захисно-декоративного шару призводить до того, що до металевих частин машини потрапляє вода, яка стає причиною корозії. Ситуація посилюється ще й тим, що в рідині розчинено велику кількість агресивних речовин, які прискорюють цей процес.

До полірування рекомендується вдаватися навіть у разі, коли зовні фарба машини не має дефектів. Однак мікроушкодження добре видно при детальному огляді деталей кузова. І якщо не вжити заходів щодо їх усунення, вони збільшуватимуться, що врешті-решт призведе до необхідності повного кузовного ремонту.

Види полірування авто

Залежно від характеру пошкоджень ЛКП, розрізняють три види полірування:

  • Захисне полірування поверхонь із застосуванням рідкого скла (так зване нанополірування або нанокераміка);
  • Захисне оброблення кузова з використанням полімерних матеріалів;
  • Абразивне полірування, в процесі якого відновлюється зовнішній вигляд лакофарбового покриття машини.

Захисне полірування (перші два пункти) не передбачає використання абразивів, які зчищають частину фарби машини. І до неї дуже рекомендують вдаватися двічі на рік – при переведенні машини на зимовий та літній режим експлуатації. Після закінчення процедури на поверхні корпусу авто утворюється захисний шар, який запобігає вигоранню ЛКП, захищає його від агресивних рідин, атмосферних опадів та механічних пошкоджень.

Автор: admin